fredagkväll, en sån lugn kväll

igår var de tänkt att jag skulle gå på after work på olivers med jobbet. men när klockan närmade sig 17 så kände jag mig otroligt otaggad. helst av allt ville jag bara åka hem och sova. så de var precis vad jag gjorde. jag somnade runt 18, skönt! men strax baki 20 ringde malin och väckte mig. typiskt. de var bara att kliva upp och ställa sig i duschen för att piggna till. en timma senare stod vi på brass och spanade som vanligt. de var ett tag sen nu med tanke på att jag har festat en hel del på senaste och har därför inte fått köra min bil själv. men igår tog vi igen förlorad tid och de var väldigt trevligt. träffade massor med folk och vi delade en massa skratt och glädje. malin var övertrött och sprallig som en 4a åring, vilket gjorde de hela mycke roligare. stundvis iaf.. hon kunde ju aldrig vara tyst! efter 03 fick man äntligen krypa ner i sängen och njuta av lite skönhetssömn. sova är en av de bästa sakerna i livet, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0