frisören utför sina tjänster


var hos jens igår och klippte julia, hon blev riktigt söt i hennes nya korta frisyr! när jag står där med saxen i högsta hugg så kliver ante in genom dörren. DÅ HÖLL JAG PÅ ATT DÖ! han hade fått nått ryck på natten hos myran och rakat bort allt hår, förutom en liten gräsplätt mitt på skallen. de såg.. mindre fint ut. han ville iaf att jag skulle fixa till de litegrann och de gjorde jag. och resultatet blev förvånandsvärt bra!
 

elifantianti i hans nya frisyr, nu ser han ju till o med lite vettig ut.

efter många om och men så blev även jens lite korthårigare
han ville inte, men alla vet ju att de är kvinnorna som ska ta alla sånna beslut!

Kommentarer
Postat av: mija

onekligen såg de ju ändå bättre ut än hans långa hår,om det är samma kille som jag tror dvs :P

2008-11-22 @ 07:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0