full fart när festen är ute och härjar

de var skönt att ta de lugnt i fredags, men i lördags var vi i full gång igen. asse och conny fick agera chaufförer under kvällen och kul hade vi,  iaf jag och malin. tror nog inte att mina chaufförer var lika nöjda över hur kvällen slutade, men men de blir inte alltid som man har tänkt sig. vi träffade hur som helt sjukt mycke folk och vi härjade på i vanlig ordning. jag o malin livade i alla fall upp stämningen på parkeringen. bra jobbat! hellre ökänd än okänd?

 

först satt vi hemma hos mig o förfestade, resten av kvällen spenderade vi i stan.
eller rättare sagt på brass-parkeringen?


dagens tack går helt enkelt till asse och conny som ställde upp o körde och som dessutom stod ut med oss hela kvällen. tack pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0