fullfart askalas

festade både fredag och lördag igen. de börjar bli rätt slitsamt nu att hinna med mina vilda helger samtidigt som man ska lyckas vara fit for fight resten av veckan och orka med alla dagar på jobbet. hititls har de fungerar rätt bra, men man känner hur tröttheten petar en i nacken hela tiden.


modig var chaufför och fick sitta bokom ratten och styra runt vanen hela kvällen.

min lilla elina och plutt-anton

folk i bilen + folk på bilen.  jag trodde att man skulle åka i bilen.

som vanligt så var de en händelserik kväll..men varför är jag inte förvånad.
runt 05 avslutades kvällen och då for alla hem och kröp ner i sängen.

vaknade hungrig och jävlig. elina ringde och sedan kom hon, kona och malin o hämtade upp mig och antonfjanton, sen for vi på max! när magen var nöjd, började festen om på nytt. jag och elina for hem till mig och gjorde oss i ordning medans anton for hem till sig och vilade upp sig lite.


senare på kvälen fick kona för första gången köra mitt vrålåk.


kvällen blev som den blev och vi hann även svänga förbi hemma hos tobbe.


- elina och anton ser lagomt avslagna ut i tobbes soffa.
- konas lilla tös var väldigt trevlig
- vi träffade jokka och henke på brass + vänner.
jokka har ju inhandlat en ny merca!

denna dag började tidigt och slutade tidigt. strax baki 01 var vi hemma.
men de var nog de bästa beslutet vi tatt på länge.

de var en snabb sammanfattning av min helg
för fler bilder, se min pixbox

Kommentarer
Postat av: Anonym

men biggan. de är väl ändå meningen att bilen ska ha säten ? man får inte sitta löst på golvet sådär va ?:Phaha

2008-11-11 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0