hej kom o hjälp mig

elina fick punktering igår kväll! vi for och mötte upp henne på OK vid robertsvik. Tur att man har värme i bilen så att man kunde hjälpa flickstackarn att värma hennes punkterings-spray! efter många om o men så fick hon bukt på problemet och vi kunde därefter åka hem och sova.



Hej mamma AnniCa!
Elina sa att du läser min blogg och jag förstår att du gör de med tanke på att elina är en av dom som jag skriver mest om. dvs. en av dom jag hittar på mest hyss med.  jag ska göra mitt bästa för att avslöja alla tokigheter som din dotter håller på med! don't worry baby, im an expert! fast.. jag måste tänka på vad jag skriver eftersom min far brukar vara här o snoka. men jag ska göra mitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0