jag förstår eran oro..

ni behöver inte vara oroliga, trots min tystnad så lever  jag än, ifall de är någon som undrar. men idag har faktiskt flera stycken hört av sig till mig. är de av en slump eller kände dom sig träffade av mitt tidigare inlägg? jag kanske inte ska vara då elak av mig, jag vet ju att dom bryr sig men att dom faktiskt kan ha fullt upp ibland. fick åtminstone några söta sms igår. gulligull! idag har jag pratat massor med elina. flickan har ju flyttat till örnäset nu och har precis fått i ordning allt i lägenheten. längtar tills jag blir frisk så jag får se hur hon har de! ante har också flyttat o tro de eller ej, men dom bor faktiskt port i port. och i andra sidan av huset, där bor doris! vilket sammanträffande.

idag mår jag iaf mycke bättre. om man bortser ifrån att jag somnade först runt 08 i morse pga hosta och igenstockade näsgångar, men annars så är allt prima. halsont har väl ingen dött utav, men jag är ändå inte redo för att gå ut än. om jag har tur så kanske jag orkar ta mig utanför dörren imorgon. åtminstone en liten sväng.. kanske till mamma o pappa? känner mig som en instängd liten hamster här i lägenheten. har inte varit ut sen i måndags. elle rjo jag var ju till jouren i förrgår, men de räknas knappt.

jag vill ut o göra snöänglar med simon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0