meningslöst men efterlängtat?

jag känner verkligen hur meningslösa mina blogginlägg är. verkar som att jag har tappat lusten till att blogga, lusten till att dela med mig av mina innersta tankar och känslor. de kan bero på att jag har insett ett de är fler som läser min blogg än vad jag hade tänkt mig från början. de är läsare som jag inte vill ska veta så mycket och mig och som verkligen inte ska veta vad som försegår i min hjärna. jag är nog bloggblyg..

trots detta så verkar folk ändå vara intresserade av min blogg. tvivlar på att de är pga av mina väldigt välutformade och genomtänkta inlägg.. tror snarare att de är för att jag alltid bjuder på en massa fina bilder! de sägs att bilder säger mer än tusen ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0