räkmacka blev min lyxfrukost

jag är sämst på att stiga upp i tid och de slutar alltid med att jag får skynda mig till jobbet varje morgon. därför hinner jag aldrig äta frukost hemma, eller rättare sagt så är de inget jag prioriterar. istället trycker jag i mig ett ägg påvägen till bilen så att jag inte ska börja må illa. klockan 09:00 är de fikarast på jobbet. då brukar jag och några andra flickor gå ner till restaurangen under oss o köpa en macka så vi klarar oss fram till lunch, men igår lyxade vi till de. vi gick förbi BO`s där jag köpte en jättegod räkmacka. delade den dock i två delar eftersom den var rätt mastig, så jag åt upp resten idag. frida och elin däremot, dom små gottegrisarna köpte bakelser till frukost.. förstår inte hur dom kan trycka i sig så mycket socker, så tidigt på morgonen.


denna macka hade kunnat bli din för endast 48 riksdaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0