renoveringsprojekt steg 2

för 2 veckor sen kanske ni läste att pappa började renovera mitt sovrum.
nu är de klart iaf och de blev superfint och jag är mer än nöjd! tapeterna, taket och golvet.. allt är perfekt. jag sover som en prinsessa och jag behöver inte skämmas över mitt rum nå mer. ni kanske får se bilder vid ett senare tillfälle, eller så får ni komma och hälsa på!

nu är de dags för mitt gästrum. pappa har rivit ner tapeterna och spackat allt och imorgon ska han måla väggarna och taket. de kommer att bli grymt. valde alla tapeter till lägenheten för flera veckor sedan, men jag är fortfarande lika säker på att de är dom jag vill ha.


tråkigt och dött utan alla mina saker, men de kommer att bli kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0