soffan är våran bästa vän

elina ringde och väckte mig runt 13 i söndags. konstigt nog var jag inte vaken då, brukar nu för tiden alltid vakna tidigt efter att jag har festat, men inte den här gången. elina var i alla fall hungrig och de var jag med. vi fick liv i anton som kom med pizza till oss. jummie! varför är de så gott med flott dagen efter?




kl 17 var de som vanligt dags för familjemiddag igen. så jag var illa tvungen att klä på mig och lämna mina gäster här hemma hos mig. medans jag for ner till mina föräldrar o tröck i mig lax. sen spenderade vi 3 en massa tid i soffan framför tvn. ända tills elina och anton kom på att vi skulle åka ut med bilen en sväng. men de blev inte en allt för sen kväll. jag var i säng innan 23 och jag var faktiskt ovanligt pigg på måndagen då de var dags att kliva upp till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0