tung dag på jobbet..

väckarklockan ringde kl: 07.30. ringde genast och väckte malin sedan snoozade vi tillsammans till kvart i 8a. jag for o hämtade upp henne sen for vi raka vägen till komvux. nu ska jag se till att få ordning på mitt liv och se om de finns något mer att få ut av de. vill inte spendera resten av mitt liv på ett sunkigt kontor med dålig lön, där jag inte ens trivs nå mer.

efter genomgången på kumvux så var jag tvungen att återvända till jobbet. de fanns en massa att göra, vilket slutade med att jag fick lämna jobbet först efter 18.30. då ansåg jag att de fick räcka, kände hur jag helst av allt bara ville krypa ner i sängen och stänga mina ögon.


på eftermiddagen hjälpte jag mari med att köra in en massa fakturor. 
registrerade dom där högarna, sedan stämplade jag ut för dagen.

men efter jobbet for jag till mina föräldrar, där vi åt grillat kött tillsammans med jens och julia. for sedan en sväng genom stan men där var de rätt dött. nu har jag precis sett klart på desperate housewives och ska snart gå o sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0