vad har jag gjort för att förtjäna detta elände?

jag har åkt på magsjuka! de är därför jag inte har uppdaterat min blogg på länge. jag har mått som en kloakråtta dom senaste dagarna och har knappt orkat ta mig upp ur sängen. de har kännts som att jag har haft en liten trummslagare i skallen som har klappat takten till nån psykmusik samtidigt som jag knappt har kunnat andas pga hosta och förkyldning. mat? va är de? har inte fått behålla nån föda alls förutom vatten och nyponsoppa. inte ens glass fick stå på min meny utan de var jag tvungen att bjuda toalettstolen på. ni förstår hur bra den här veckan har varit va? måndagkväll började de hela och först idag har jag börjat känna att jag är på bättringsvägen. men de blir nog inte nå jobb för mig imorgon heller.. måste nog bli helt frisk först. nog för att de här var den sämsta tiden jag kunde bli sjuk på eftersom vi håller på att omorganisera på kontoret och idag skulle vi tydligen byta platser osv på kontoret. de är mkt o göra! men själv ligger man hemma och kan inte hjälpa till överhuvudtaget. 

jag vill bli frisk nu!
de är så tråkigt att ligga hemma o tycka synd om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0