aldrig mer...

Fysatan vad man äger tårta då man fyller år..

I tisdags på min födelsedag: 3 ggr
(på jobbet, hemma och i bilen <-- malin hade gjort en liten som hon tog med)
Igår: 1 gång, vi hade ju tårtkalas hemma hos mig!
Idag: Max hade köpt in 2 tårtor eftersom de är många på kontoret som har fyllt år nu på kort tid och eftersom både jag och frida har fyllt 20. man är ju då tvungen att smaka utav båda!

ordet tårta får mig att vilja trycka ut kroppsliga vätskor genom munnen. ALDRIG MER TÅRTA! inte inom en snar framtid iaf. jag känner mig alldeles uppsväld och jävlig.. de här måste vi göra någonting åt..

SIMON, VI MÅSTE GÅ UT OCH GÅ!
fast först får de gärna sluta regna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0