andreas 26 år

i lördags gick jag och malin på stan. vi inhandlade hårfärg, strumpyxor, hårinplackning åt andreas, puder och lite annat. jo jag köpte även ett par skor! så nu slipper jag få ont i fötterna. sen for vi förbi festen brevid polishuset, där andreas och alla redan var i full gång. klockan var runt 14, men dom hade redan hunnit öppna några öl och hade de mysigt i bastun. jag och malin skyndade oss hem och gjorde oss i ordning. julia kom och hämtade oss lite senare på kvällen, sen var festen i full gång.

   
förfest och pizza. de ända rätta. jag hann färga håret också.
(ja jag vet att de har blivit mycke pizza och onyttigheter på senaste!)



rökpaus och skitsnack utanför lokalen


malin och födelsedagsbarnet. born to be bad!



  
- ante, aapa och jens i UBPn, där pågick de en het diskution.
youtubeklipp på de kommer i ett senare inlägg!
- anton aka cool rider, som ställde upp och chaffade åt mig
- henke min vän!
 
festen blev väldigt lyckad. jag hade då jätteroligt, roligare än vad jag hade förväntat mig. om man bortser från att jag träffade folk som jag helst hade kunnat slippa, så var allt nästintill perfekt. jag pratade tydligen en hel del om köttbullar där på morgonkvisten, så de blev då ingen maxmat för min del! for istället hem efter 5 och ställde mig direkt vid spisen. jag och malin hade en mysig stund i sängen där vi satt och åt pasta och köttbullar. en perfekt avslutning på en lyckad kväll.


fler bilder hittar ni på min pixbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0