mina och elinas äventyr

på lördagen så bjöds de på ett flertal äventyr och dom mins jag klart och tydligt. iaf de som hände på dagen, sen blir de lite luddigt. jag plockade upp malin, vi var på mcd och åt mat och så var vi på bolaget. ja! nu har jag varit där också. de var inte så mkt o hurra över, men de är skönt att jag inte behöver be folk köpa ut åt mig nå mer.

vi träffade björn från pite också. han var o hälsade på här i storstan och shoppade lite smått o gott. kul o se han eftersom de var ett tag sen. efter de fick jag stressa som tusan för att hinna bli klar. jag och elina hade bestämt att vi skulle börja festa vid 14, men eftersom jag hade fullpackat schema så blev de vissa förseningar i planeringen, så första ölen öppnades strax baki 15. 

vi var först ute och härjade på med GYKen och de var modig som då fick styra den längst luleås gator.  vid 17 tog malin över och då for vi till porsön och hämtade upp helly och öhlund och då passade vi även på att byta bil. vi åkte i öhlunds nya partyvan, han har ju köpt 250kg kärleks gamla turnebuss. JAG VILL OCKSÅ HA EN VAN! så otroligt skönt med mycke utrymme och man har dessutom mycke roligare.

  
  
  
deltagare: malin, elina, öhlund, helly, simon, aapa, tobbe,
david, jenny, björn, jonas + några vänner till honom.
 
De var en intressant kväll som bjöd på roliga händelser,
trevliga möten och djupa diskussioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0