bortkastad dag

söndagen blev inte som planerat, jag hade ju tänkt mysa i soffan och dega bort hela dagen. men istället så låg jag och kromade mig i sängen med malin vid min sida. malin vaknade alldeles för tidigt för vårat eget bästa. innan 11 var hon uppe och hoppade och gnällde över att hon hade ont i benen. flickstackarn var ju inte van att gå i högklackat! när malin traskade hem så somnade jag så gott som på en gång. sov från 17-21, då ringde malin och väckte mig. vi låg och snackade lite skit ett tag, sen kunde jag inte somna om. låg och smsade med lite olika människor innan jag kände att de var dags att tvinga mig själv till sömns.

där har ni svaret till varför de inte blev någon blogguppdatering igår. jag hade ingen ork kvar i kroppen. de är slitsamt att festa och hålla i gång sådär länge. de kan nog inte vara så hälsosamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0