calzone på matstället

efter barnbus och kaffedrickande så bar de av mot stan. där träffade jag några av mina kära små vänner. efter lite småsurr så lyckades vi komma fram till att vi skulle fara o käka på matsället. de var trevligt och magen vblev nöjd då den fick i sig lite gopizza.

  
  

malin kom sen också, hon var hurtig som var o promenerade. jag och simon har ju också varit duktiga nu på senaste. men i torsdags blev de ingen prommis eftersom jag var upptagen med annat och sen blev klockan så mycket.

klockan hann bli ännu mer innan jag kom i säng. närmare 01 tror jag att den var. jag var inte en pigg tjej dagen efter.. men trevligt hade vi. som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0