familjemiddag

  när arbetsdagen var slut så bar de av mot slipvägen. där stod mamma i full gång framför spisen och kokade ihop dagens middag. de blev oxfilè med potatisgratäng! de var jättegott. de tyckte även malin. min far tvingade henne att äta med oss, fastän hon redan hade tryckt i sig fläskfilegryta hemma hos henne. men oxfile kan man alltid pressa ner.

 
 

men de bästa av allt, jag fick smörgåstårta också!



ja, jag vet att vi tröck i oss rätt mycke mat. men de var min dag och jag ville att den skulle vara perfekt. och de finns inge bättre än oxfile och smörgåstårta! toppen över i:et hade varit om jag hade haft lite julmust till de. namnam.



jag fick ett presentkort på 1000:- på en underklädesbutik. värt!
och smycken. halsband, armband och örhängen.
av jens fick jag ett jättefint fotoalbum som innehöll en massa fula bilder på mig och andra nissar. roliga minnen för livet.

TACK!
älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0