finaste familjen på besök

linda, agge och benz kom förbi mig igår. vi pratade så mycke om allt mellan himmel och jord så jag missade större delar av dansbands kampen. men de var trevligt, de var länge sen man träffade linda och hann prata med henne. nu för tiden så följer vi varandras liv, mestadels bara genom våra bloggar. hon och agge har ju övergått mer till pensionärer, dom är till o med värre än mig! men nu har jag fått en förklaring till varför också. jag önskar er all lycka! och ni vet vart jag finns om ni behöver mig nångång, jag ställer mer än gärna upp! wiiie

 
mamma linda, pappa agge och barn benz. otroligt fina skapelser!

Kommentarer
Postat av: Lindur

Gullig du är! :)

2008-10-19 @ 15:20:51
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0