fullt schema

jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. de har varit promenader hit och dit och jag har dessutom hunnit hälsa på folk. känns kul att hinna med så mkt på kort tid, men samtidigt så känns de som att veckan har varit jättlång eftersom jag knappt har sovit nått. idag är de fredag iaf, de är ju skönt. ska färga håret på malin efter jobbet, inte wårell utan en som jag jobbade med förut. sen ska jag tydligen hinna färga antes hår ikväll då han slutar, dvs efter 22.30.

men på söndag ska jag ta igen allt som jag har missat dom senaste dagarna. som tex vara förbi jens och se hur hans lägenhet blev efter omtapetseringen (om jag orkar dvs) och sen ska jag dessutom försöka hinna läsa alla blogginlägg som jag har missat. vill inte ens gå in på bloggkoll, de lär ju vara fullt där. men jag ser fram emot min bakis-söndag, ska ligga i soffan och gotta mig framför tvn med laptopen i famnen.

nu är lunchen slut. tjiingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0