hej du rena värld!

jag städade idag, de behövdes verkligen. känns som att jag alltid skriver så här i bloggen, men jag är en jävel på att sammla på mig damm. och sen med tanke på att jag och malin grisade runt här i lördags, så såg de ju bara ännu mer förjävligt ut. men nu är de fint, inte kliniskt, men de blev mycket renare iaf. nu behöver jag inte skämmas då mina föräldrar kommer imorgon. pappa har tagit bort tapeterna från mina garderobsdörrar och sprutat dom vita. imorgon ska han komma tillbaka med de två dörrar som är klara.

hoppas att ni är nöjda mitt massutbud av inlägg.
nu tycker jag att jag är värd ett uppfriskade bad. ska lägga mig där o jäsa ett tag och läsa vecko revyn. fick den i veckan, men inte ens den har jag hunnit läsa! nu ska jag ha en stund för mig själv, sen ska jag mysa i min renbäddade säng. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0