helgens bravader

Fredagen är inte ens värd att nämna. jag var så trött och sliten efter en lång arbetsvecka med lite sömn, så jag däckade redan 23:00. satt bara hemma och såg på tv och mös framför tvn hela kvällen. fick sällskap av jokka och henke k som kom o hälsade på en sväng, men sen skulle dom in till stan och glassa.

Lördagen däremot, den var riktigt lyckad. om man bortser från att jag var tvungen att kliva upp innan 11, för att min bror skulle byta till vinterdäck på TKGn. for ner till mina föräldrar och la mig i deras säng och såg på tv medans han fixade de. hann till o med se reprisen av stjänor på is. de var inte så dåligt som jag trodde att de skulle vara. är faktiskt riktigt imponerad över deras uppträdaden, dom har ju trots att bara övat i 6 veckor.

jag och erika hann fara o panta alla mina pantflaskor också, de var på tiden. har inte pantat en enda gång sen jag flyttade in här. jag dricker inte så mycke dricka, men högen växer rätt snabbt ändå. 

vid 16 tog jag första drinken, sen kom elina hit. vi gjorde oss i ordning och lite senare på kvällen var de dags för fest, då några vänner kom förbi för att fira min ålderdom. de belv inga bråk, inget gick sönder, inga klagomål från grannarna, alla hade trevligt och alla var vi glada! bäst av allt: de var inte så otroligt mkt o städa heller! gjorde bort de mesta innan jag kröp ner i sängen. runt 06 slöt jag mina ögon, men av någon konstig anledning så vaknade jag 11 o var piggare än aldrig förr.. och inte de minsta sliten!






bilder från denna kväll hittar ni som vanligt på min pixbox

dagen efter kom ante förbi mig, man kan nog inte på stå att han mådde allt för bra. hur som helst traskade vi över till granngården där jens bor. björn o jenny kom också förbi. sen ringde vi och beställde pizza, de satt riktigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0