knack knack

jag fick besök av en kär vän idag. blev rätt förvånad då han hörde av sig och ville komma o hälsa på, men de känns som att vi behövde de. de har varit lite upp o ner mellan oss på den senaste tiden. eller vi har rättare sagt tappat så gott som all kontakt. vi pratade ut om en massa saker och gav varandra en hel del goda råd. jag hoppas att han lyssnade på de jag sa och tar till sig de. jag vill bara hans bästa och alla vet att han är värd bättre än de han var vant sig vid. jag har även förhoppningar om att han kan bli den han en gång var, den jag lärde känna och den som fler tyckte om.

de är sjukt hur en person kan förstöra en annan, speciellt då kärlek kommer in i bilden. dom börjar prioritera sina nya partners föra sina vänner och dom beter sig helt enkelt annorlunda. 

jag trodde att man skulle komplitera varandra, inte förändra varandra.


Kommentarer
Postat av: emps bemps

härligt biggan..nu rullar bandet igen:)

puss

2008-10-28 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0