mamma är allt bra ibland

jag åkte hem på lunchen i hopp om att mamma skulle stå redo framför spisen. när jag kör förbi mjölkuddscentrumet så ser jag en 126a som ser väldigt bekant ut. när jag kom lite närmare så märkte jag att de var GSPn och baki ratten satt min mor. som tur var så var hon påväg hem. hon hade varit och storshoppat. 2 par skor, en massa mat, saker till jens och underkläder till mig! wiiie. tack mami!

mamma gjorde mat så jag fick äta. hon bjöd på pastalåda med nå skinka i, de var faktiskt gott. när jag skulle åka tillbaka till jobbet så körde jag henne till min bror jens (dvs. huset brevid mig). pappa och han håller på att tapetsera om köket hos honom, de blir tydligen väldigt fint har jag hört. har inte haft tid att gå förbi o kika på de, men jag får väl göra de nån dag. hur som haver, så var de var kanske andra eller tredje gången min mor åkte bil med mig och eftersom jag har haft kortet i 2 år den 27 november, så förstår ni att de absolut inte sker så ofta. men hon hade då inget att klaga på, hon överlevde den korta färden!

nu ska jag jobba vidare.
min praktikant for precis hem eftersom han bara jobbar mellan 8-15. tänk om man ändå fick ha så korta dagar..

ikväll ska jag simma hos mamma o pappa, sen kanske de blir en prommis med simon om man har någon ork kvar till de.


simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0