massa mys i bilen

jag o malin var på systemet idag och handlade de som vi ska konsumera i helgen. jag tror att de är en rolig helg vi har framför oss. mycke bus o hyss ska vi hitta på medans vi leker tarzan i stan. vi har även köpt lite nya saker till TKGn så imorgon ska den storstädas och stylas. har inte städat den på snart 2 månader så de kan behövas eftersom till o med jag börjar bli lite äcklad. 

vi har myst i bilen hela kvällen, vi har stått på brass (som vanligt) och pratat minnen och planerat en hel del saker. de var lika trevligt som alltid och tiden bara rann iväg. vi var förbi mina föräldrar en snabbis också eftersom jag skulle frisera min mor. min brorson niklas var där också, han är här i en vecka nu då de är halloween. HAN HAR BLIVIT SÅ LÅNG! snart växer han ju om mig o han är 10. tiden går så fort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0