min arbetsdag ..

eftersom jag tvättade igår, så var jag bara hemma hela kvällen. ja ja vet att man kan lämna tvättmaskinen på så att den är klar tills dess att man kommer hem, men jag gillar inte de! så istället satt jag då hemma och såg på tv. bland annat på färjan och csi. fick sällskap av simon också. de är som lite trevligt att få besök då o då, men jag är inte så värst förtjust i de heller egentligen. får alltid ångest över att jag inte har städat. men de är väl bara att vänja sig vid att man börjar bli vuxen och att folk fakstiskt hälsar på varandra.

förövrigt så måste jag ju säga att de finns vissa saker som gör så att jag småtrivs på jobbet, trots mina klagomål på arbetsplatsen. jag kan gå runt i mjukiskläder utan att nån bryr sig och jag kan dessutom gå runt i sockar! jag älskar mina sockar. dom sprider dessutom glädje här på jobbet.,alla blir glada då dom ser mina fina fossingar med en massa fina färgglada filurer.

nu måste jag börja jobba igen.
bara 4½ timmar kvar tills man får åka hem. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0