minnesförlust eller bara ovettig sysselsättning?

jag mins faktiskt inte vad jag har gjort resten av veckan.. eller i alla fall i torsdags. därför hoppas vi över den dagen.

i fredags så var jag med elina, vi kom på den fantastiska iden att vi skulle sammåka runt i stan istället för att tuffa runt i 2 bilar och se mer eller mindre mobbade ut. elina var väldigt sugen på att dricka, men vi lyckades inte hitta någon chafför och de resulterade i att jag förbjöd henne till att inta alkohol i kroppen utan mig. inte vill jag köra runt med en full elina brevid mig, då jag tvingas till att sitta brevid och titta på.

istället peppade vi järnet inför vårat partys om vi skulle ha på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0