onsdagens promenad

det blev ingen simning idag, allt drog ut så mkt på tiden så jag ides/hann inte. men jag och simon var i alla fall ut på en promenad, så lite hurtig har man varit. men först träffade jag jokka, johnny och henke på brass.



efter de for jag hem till simon och så bar de iväg på en långpromenad, vi gick hela hälsans stig + lite till. vi var som vanligt förbi brasseriet, där träffar man alltid folk som man känner. till och med frida från jobbet + hennes kille jocke var  där, fast dom skulle bara en snabbis på kioskpiraten och hyra film. de var förövrigt leo som jobbade där ikväll, han har färgat håret grööönt! men de var rätt fränt. skönt för killar som bara kan raka bort lurvet då dom blir less eller om de blir slitet. värre är de för oss tjejer, jag vet inte riktigt om jag är så sugen på att bli flint..tror inte att jag skulle se så vacker ut i de..

   
    




















  



sådär, nu har jag skrivit ett kort inlägg där de framgår hur min dag har varit och ni har till och med fått bildbevis från min promenad. nu är de dags att hoppa i säng. skulle ha ringt upp malin för en halvtimma sen, så nu har hon väl hunnit somna.. imorgon måste jag förövrigt komma i tid till jobbet. de är ju trosdag vilket innebär att jag har växeln! fjärde torsdagen nu som jag ska starta den, hitills har jag inte kommit i tid en ända gång.

nu tackar jag för mig, godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0