Partypatrullen på IT-baren

i torsdags var de dags igen, för 4 året i rad arrangerade ATEA en heldag med föreläsningar och andra sammankomster som sedan avslutades med öl, vin, spit och mat. detta år hölls it-baren på färjan, en väldigt bra lokal för detta evenemang. Som ni säkert förstår så är de mest data-nissar som är där och partajar, men även vi max-brudar får komma. partypatrullen som vi så fint kallas oss. nån måste ju dra igång festen! Jag tjatade till mig bra musik, gunilla och linda drog upp alla på dansgolvet och sedan skötte jag och frida ställningarna i baren. en väldigt trevlig kväll, med god mat och trevlig folk. jag, frida och elin gick hem runt 23.30, då tyckte vi att de verdags att avrunda, vi skulle ju trots allt upp o jobba dagen efter. eftersom jag hade kört bil till färjan, så var jag tvungen o fixa en chaufför som kunde köra hem både mig och TKGn. jag hade tur.. TACK MODIG! allt gick snabbt och smärtfritt och dedröjde inte länge innan jag hade laggt mig i sängen och slocknat.







de var rätt tomt på dansgolvet vid slutet av kvällen, men dom gav inte upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0