pensinärernas afton?

om ni följer min blogg så läste ni säkert att jag somnade innan 00:00 förra fredagen. nu hände de igen! fast den här gången somnade jag redan runt 20:00. detta beror dock mest på att jag är supersjuk, eller påväg att bli de. har otroligt ont i halsen, förkyld som en gris och mycke tröttare än vanligt. vaknade idag runt 11 så nu har jag fått sova ut ordentligt, men jag är fortfarande inte frisk. bara jag inte har dratt på mig flunsan...

för er som undrar så kom jag inte alls så sent till jobbet, trots att jag festade loss lite på torsdagen. jag stämplade in strax baki 8:a som vanligt. men jag kan då säga att dom flesta var lite slitna efter alkoholintaget dagen innan. men arbetsdagen rullade på i vanlig takt, men jag gick hem 45minuter tidigare pga min håliga hälsa. for hem till mamma o pappa och åt fiskpinnar, sen ropade sängen på mig.


pappa har slipat ner mina garderobsdörrar i sovrummet och sprutat dom vita. detta resulterade i att han fick ett väldigt vitt garage som han var tvungen att rengöra med högtrycken. de dammade på rätt bra där inne!

Nu ska jag ta ett bad och hoppas på att jag blir frisk inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0