smörgåstårtedate + kiddohäng

var hos mamma o pappa i torsdags och som vanligt bjöd dom på mat. jag satt även och diskuterade lite med min käre far, vi delade mer eller mindre samma åsikter för en gångs skull, de hände inte allt för ofta. sen for jag o plockade upp simon, han fick lov att leka psykolog ett tag, men de dröjde inte länge innan jag kom på andra tankar. eftersom både jag och han kände oss lite hungriga, så for jag vi hem till mig o hämtade smörgåstårtan som blev kvar efter mitt kalas. den smaskade vi i oss nere vid södrahamn. de var både trevligt och gott. lite senare på kvällen träffade vi även modig, henke, heffa och jokka.

  
hjärtefint!                simon               henke o modig
  
jokka och henke                heffa              modig säger hej!


GRATTIS TILL MODIG SOM KLARADE KÖRKORTET DENNA DAG!
henke, snart är de din tur!


jag kom hem runt 00:00 o då var de dags att sova.
så, de var en snabb beskrivning över min torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0