surt!

täntke bara påminna er om att de alltid är bra att kolla vilket datum en vara har innan man köper den.

idag var jag ner till restaurangen här i polishuset, en trappa upp som de så lustigt heter, och köpte en macka + en liten juicefestis. glad i hågen trallar jag upp till mitt kontor och sätter mig och äter upp detta. när jag då sitter och suger i mig min apelsinjuice och i brist på annat, skelar med ögonen och ser ner på tetran så upptäcker jag till min stora förvåning att jag sitter o dricker nått som gick ut för 3 veckor sedan! blääääää

rusar ner till restaurangen och säger detta. förväntade mig åtminstone att dom skulle be om ursäkt, men inte de. jag fick i alla fall en ny juice. 

så dagens tips: kolla datum!

nu ska jag fara o köra jessi från dollar till örnäset. sen hem till mig o hämta bikinisen innan jag ska fara till mina päron o leka hurtig i bassängen. 

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0