tv-team på besök

körde hem bilen till mina föräldrar på lunchen. fick på samma gång lite mat i magen, plättar blev de idag! eftersom pappa o jens skulle byta ena dimmljuset, ta bort telefonhållaren och sätta dit motorvärmaren så fick pappa köra mig till jobbet. men nu har jens varit o lämnar TKGn på min parkering igen. de gick rätt fort för dom att fixa de, så de var ju bra. vilken tur att man har händiga män i familjen, vad hade jag annars gjort?

imorgon ska ett tv-team komma o filma här på kontoret. dagens industri ska intervjua karin och lars. vet inte riktigt varför, vet bara att vi var tvugna att städa så att de skulle se rent och fint ut då dom kommer. vilken fasad! känns meningslöst och städa då kontoret ser så ruttet och skitit ut.

idag ska jag fara o hälsa på jessi då.. den här gången ska jag tametusan göra de också.. har lovat att komma förbi nu ett flertal gånger under dom senaste 18 månaderna, men de har aldrig blitt av. men nu ska jag göra slag i saken och ta mig dit. direkt efter jobbet bär de av. sedan ska jag hem o städa lite och kanske till o med slå igång en tvättmaskin.

hinner man med nån prommis idag då måntro.. vi får väl se! ska iaf komma o säng tidigt. börjar känna mig rätt sliten eftersom de inte har blivit så mkt till sömn dom senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0