våra tisdagar

idag efter jobbet skulle jens byta en lampa som var trasig på min bil. så jag passade på att äta gratismat hos mamma.. för ovanlighetens skull?..efter de for jag in till stan en sväng för jag skulle få tillbaka min jacka som jag hade glömt i GYKen efter helgens bravader. sen hörde ante av sig, han hade planerat att han skulle komma förbi mig o få sitt hår färgat igen. verkar som att de har blivit till en vana att jag o han ska vara med varandra varje tisdag. förra tisdagen såg vi också på tv och färgade han hår. nu blev de iaf mycke bättre! de är inte alls så gult, nästan inge alls faktiskt.





hur som helst så var de jättetrevligt. vi såg på vänner, simpsons, desperate housewives mm. han bjöd även på pizza, choklad och julmust. vilken toppenkille eller vad säger ni? kan de bli bättre?
tjejer, han är dessutom singel! först till kvarn!
men vi har iaf konstaterat att jag är manligaste av oss två. efter ett flertal händelser så är de bevisat. whos the man? i am.

Kommentarer
Postat av: emps bemps

först till kvart får mala;)

2008-10-29 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0