vårt kärleksbarn, vincent!

Elina frågade om jag ville gå ut o gå med henne och vintcent idag och inte tackade jag nej till de! vintcent är dessans lilla blöjbarn, men hon jobbade så elina fick agera barnvakt. de börjar dock bli ganska kallt nu på kvällarna, så man får klä sig ordentligt för att man inte ska börja frysa.


Vincent är en glad liten prick, som är väldigt busig och söt!

vi promenerade in till stan, där vi träffade simon på brass. skulle egentligen ha gått ut o gått med honom, men han hörde ju aldrig av sig! trodde dessutom att han skulle åka till hans stuga idag, men han far tydligen först imorgon. efter de gick vi till max, för elina var hungrig. jag köpte dock bara en vaniljmilkshake, den satt fint i magen! vi träffade även alex och elinas bror kona på maxparkeringen. efter att vi hade minglat ett tag, så var de dags att börja vandra hemmåt. vincent somnade rätt snabbt, elina klagade på att de var långt kvar och jag njöt över att få komma hem och värma mig! de är hemskt att vara så nerkyld så att de börjar klia på benen då man kommer in i värmen. nu har jag återfått min normala temperatur och de börjar bli dags för mig att hoppa in i duschen.

fick nyaste vecko revyn idag, nu har jag nått att roa mig med ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0