vem kan rädda mig nu?

idag är de måndag, första arbetsdagen på den nya veckan, men jag ligger hemma i soffan. är fortfarande sjuk så de skriker om de. har mindre ont i halsen nu iaf, så de kan jag ju vara glad över. men jag snorar, nyser och hostar hela tiden. huvudet känns som den tyngsta delen på kroppen, känner mig helt matt. jag hatar att ligga hemma och ruttna, tiden går så sakta och allt känns så meningslöst. har dessutom ungen mat hemma så jag får äta mig mätt på pepparkakor och vatten! världens bästa diet, eller vad säger ni. har väl lite frysmat som man kan använda, men de innebär att jag måste tina den och ställa mig vid spisen..

nu ska jag se på alla älskar raymond.
de är de ända lite mer sevärda programmet på tv just nu.


Kommentarer
Postat av: emps bemps

men va faan!!!

vem bloggar mäst nu då?

kom igen nu stummpan..inte har du väl gått i ide?

jag har lagt upp en bild på dej å mej i poolen..men du ser så arrogant ut me grejen i handen så jag svor åt dej:)kika in vetta ja:)

puss fina.

2008-10-23 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0