you make my day

de finns inge bättre än att komma till jobbet och till sin stora förvåning, upptäcka att de står ett paket på ens plats. första gången blev jag jättenyfiken, andra gången blev jag bara less och resterande 25 gångerna ville jag bara döda någon.





jag hatar stämpelföretaget som skickar ut våra makuleringsstämplar till restaurangerna. dom flesta kommer till mig! med fel tryck! de är onödigt stämplar som vi ändå inte har någon användning för. men eftersom jag är en samlare så har jag sparat alla på bokhyllan bakom mig. men i fredags så insåg jag att de är dags att släppa taget. jag slängde alla och de kändes i slutändan väldigt skönt.

hur svårt är de att tyda en beställning där de står precis vad som ska stå på stämplen, vart den ska skickas och vem som ska faktureras! de är dessutom jag inkl. våran kontaktperson på rikskupongsföretaget som har gjort en mall för beställningen. inkompetentajävlar! tur att vi inte behöver betala för alla felaktiga stämplar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0