åh, typiskt!

man ska inte gå o lägga sig mitt på dagen! jag skulle bara vila ett tag så jag la mig i sängen. jag orkade inte ställa klockan för jag tänkte att jag skulle vakna utav mig själv eller av att nån ringer. men ikke! jag somnade runt 15 och vaknade för inte så länge sen.. smidigt. nu lär ju min natt bli väldans lång. och imorgon ska man orka ta sig till jobbet. har precis kokat ihop lite pasta och tryckt i mig de. har dessutom hunnit duscha, kändes som att de behövdes efter helgens aktiviteter.

nu ska jag se klart filmen på 5an och hoppas på att jag ska bli tillräckligt trött igen så jag kanske får sova mig igenom natten som smyger på oss.


SÅ SKÖNT MED HÖST!
älskar de kolsvarta mörkret då endast gatulamperna lyser upp vägen man går på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0