bjuden på middag

jag har ju glömt säga att jag blev bjuden på middag förra veckan, i onsdags närmare bestämt. Då bar de av mot hertsön hem till elin wårell, dvs malin och erikas stora syster. Jag skulle klippa och färga hennes hår och som tack så bjöd hon mig på mat. det var jättetrevligt, vi lekte en massa med wille, jag fick träffa den nyfödda bäbisen max och vi hann till o med se första avsnittet av idol!

  


jag var otroligt nervös över att klippa henne. hon hade rätt långt hår, ner ill brösten ungefär. och hon ville ha kort kort kort, ca 5 cm i en igelkottsliknande frisyr. hur som helst så blev hon nöjd med resultatet och de var ju de viktigaste! har tyvärr ingen före och efterbild, men jag har iaf en bild på hur det ser ut bakifrån då de är ofixat.



nu slipper hon gå runt med hästsvans 24/7.
och de är lätt att fixa frillan på morgonen då hon vaknar! halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0