blandade bilder

har ju varit lite dålig på att uppdatera er på vad som har hänt i mitt liv på senaste, så jag tänkte att jag kunde beskriva de med bilder istället.


  
- var hos wårellarna förra veckan,
jag löste korsord medans erica fixade manges fötter! de tog tid..
- jens har tkgn för 2 söndagar sen, han skulle köra den till boden på måndagmorgon.
här står han o pratar med rkdn, dvs linda!
 
  
förra veckan var vi och åt på exotic med jobbet. dom har börjat med pizzabuffè där, gott var de. och så ingår de friterade bananer och glass! ååååh smaskens.

   
- klockan blev över 00:00 i fredags och vad innebar de? jooo elina fyllde 21!
- simon var en aning alkoholpåverkad under kvällen och ville inte vara med på bild.
- här är två andra födelsedagsbarn. björn fyllde 27 samma dag som elina och kyrrääää kom inte långt efter, han fyllde 19 igår.  


här är vincent!
en liten sötnos som jag träffade i söndags då jag och elina skulle åka hem efter helgens äventyr.


psst. har tyvärr inga bilder från i lördags, men kul hade vi!

Kommentarer
Postat av: Lindur

Smygfotat!! :P

2008-09-17 @ 17:03:05
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0