boden cruising

ja efter många om o men så tog jag mig ut i lördags. jag lyckades få med mig victoria som var lite smått alkoholpåverkad, men de gjode väl bara de hela lite roligare. vi fick även sällskap av henke och jokka, roliga små knattar de där! planen var att vi skulle åka till pite eftersom de sas att de skulle vara cruising där, men precis när vi tänkte börja bege oss ut mot E4an så ringer en liten grabb från pite och säger att de är dött där, så vi for mot boden istället. där var de mer folk än förväntat! jag blev riktigt förvånad då jag såg alla bilar som stod uppradade på åhlensparkeringen. vid 02-03 började vi rulla hemåt, då var bilen full av slitna krigare så de var dags att fara hem o sova.



henke i sin slimade hitlerfrilla! de dröjde inte länge innan mössan åkte på igen.



jag blev stoppad av polisen 2 ggr under kvällenslopp. först för att jag tydligen lyckades göra en misstänksam U-säng framför dom. men jag såg inte ens nån polisbil vid de tillfället, jag kom bara på att jag körde åt fel hål! och sen påpekade dom mina ljus. man får inte köra med halv-och dimmljus! men de är mkt finare o ha på dom, så 2 meter efter att jag passerat polisen så åkte dom på igen. en fördel med att jag ser så liten och oskyldig ut är att jag oftast slipper böter! jag tror dessutom att min blonda hår hjälper mig på traven.

Kommentarer
Postat av: Lindur

Va? var du där? Inte såg jag dej.

2008-09-02 @ 12:47:26
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0