början på nått fint..

jag och erica var på storheden och härjade runt idag. vi spenderade nästan en timma inne på toys`r`us bland alla färg-glada leksaker. fanns en massa fina saker som man kunde pilla på som gav ifrån sig olika ljud. vi är två lättroade små själar! efter många om o men så kom vi därifrån med ett 1000bitars puzzel. har suktat efter ett puzzel nu sen jag fick veta att malin hade köpt ett. känns som att de är ett bra tidsfördriv innan man ska gå o sova. vi hann fara förbi ica maxi också, vi var ju tvugna att köpa choklad åt lilla pappa sture wårell! lilla syster erica wårell blev hungrig, flickstackarn hade ju inte fått nån mat i magen på hela dagen, om man bortser från den lilla yoghurten som hon tröck i sig med hjälp av fingrarna just innan jag hämtade henne. så maxmat fick de bli till henne! sen styrde vi tkgn mot mjölkudden.

ni har vi byggt ihop hela ramen till puzzlet, så duktiga har vi varit! de känns som att de kommer att ta lång tid innan vi är klar med hela, men det kommer att bli jättefint! och med ericas hjälp så går de nog mycket fortare. ska göra en tavla av den sen som jag ska hänga upp i toaletten. längtar redan tills den är färdig.

tålamod är kanske nått jag ska önska mig i födeledagspresent..
snart är mina tonårsdagar över, endast  28 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0