coyote ugly och kexchoklad

malin ville tydligen se filmen på 5an, coyote ugly, den har man ju aldrig sett förut.. den bringar fram vissa speciella minnen från några år tillbaka. vet inte riktigt om alla minnen är så positiva. men jag vet iaf att de fanns stunder då jag var lycklig, rätt långa stunder då allt var mer eller mindre perfekt. men livet går vidare och man kommer alltid att utsättas för prövningar, men de gör så att vi växer som person. vi får ett bättre perspektiv på saker och ting och vi inser att man faktiskt kan klara sig på egen hand. ensam är stark!

nu sitter jag här framför tvn i mina myskläder och ska precis trycka i mig en kexchoklad som ante lämnade här hos mig igår. gottgottigottgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0