dagens problem: min tröja

klev upp alldels för sent idag. vilket resulterade i att jag kom till jobbet ännu senare än vanligt. klockan han slå 08.45 innan jag hann slå mig ner och börja arbeta. pga stressen på morgonen så var min klädsel inte den bästa. störde mig så mycket på den obekväma tröja jag hade valt att ta på mig, så kände att jag var tvungen att göra någonting åt det. därför rusade jag på min favoritaffär, gina tricot, och köpte en annan tröja! trots min panik över att lunchen snart var slut, så lyckades jag välja en tröja som var helt okej. en vit t-shirt, med nå träd som slingar sig upp på den vänstra sidan. sedan jag gick med raska steg tillbaka till jobbet. jag gjorde först ett stopp på toaletten där jag bytte och och fixade frisyren. så nu är jag redo för den här eftermiddagen! de är hela 4 timmar + lite till innan man får stämpla ut och fara på födelsedagsmiddag. men den som väntar på någonting gott...

jag såg även ett känt ansikte på gina, emma var där. vi växlade några få ord innan jag var tvungen att gå. men jag hann iaf få reda på att hon följer min blogg! så hej emma! jättekul att någon blir road av den gojja man skriver! men ja, du har helt rätt i de du sa, följer man bloggar så slipper man ringa och höra vad den andra gör. telefonräkningen blir billigare!


nu jobb, hejdååå

Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart är det så:)

2008-09-20 @ 11:30:33
URL: http://eemmaa.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0