en stillsam söndag

vaknade nångång efter 12, drog mig då upp från sängen och la mig i soffan. låg och jäste ett tag medans jag drack lite yoghurt, som fick bli min frukost. när jag hade börjat piggna till så var de bara att klä på sig och sätta upp håret för jag var tvungen att leka taxi. för min kära vän henke k behövde ju skjuts till hertsön. de var kanske bra att jag körde honom, för jag misstänker att om jag inte hade gjort de, så hade jag förmodligen aldrig tatt mig utanför dörren idag.

eftersom min helg har varit så händelserik så har jag varken hunnit vara förbi eller överhuvudtaget pratat med mina föräldrar. så idag for jag dit och umgicks med dom, vi såg på vem kan slå flilip och fredrik och åt lite mat. sen var de dags för mig att åka hem och njuta av min sista lediga dag innan de är dags att börja jobba igen.

nu ska jag prata med malin, hon ringde precis.
de blev ganska många inlägg efter varandra nu, men nu vet ni iaf vad jag har haft för mig hela helgen. vad har du själv gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0