födelsedagar är krävande

de är trevlig då folk fyller år, man blir automatiskt lite gladare av bara den vetskapen. men vems påhitt var de att man skulle börja ge presenter till den som åldras?! de är ju så sjukt svårt att hitta nått bra som man kan ge bort. man vill känna att man är nöjd över de man ger bort och att den man ger de till ska bli glad och ha användning för de..

jag var i alla fall och rände runt med erika idag efter jobbet, hittade lite saker som jag hoppas att jens blir glad över. själv så är jag inte sådär jättenöjd, men de får duga. jag har tyärr inte tid att leta nå mer och min fantasi är inte den bästa. de är väl ändå tanken som räknas har jag hört?


jag och erika var på ica maxi en sväng och tog ett snabbt pass på gymmet.
en sånhär maskin hade jag velat ha, den var rätt underhållande.
men vart skulle jag få plats med den?..


TACK ERIKA, för sällskapet och för att du är en ängel.
vad hade jag gjort utan dig? förmodligen så hade jag förblödigt och skämt ut mig.
vilken tur att du var där <3


nämen vet ni vad, nu är klockan alldeles för mycket och jag borde gå och lägga mig. jag känner på mig att de kommer o bli en låååång dag imorgon, både på och efter jobbet.. så därför tackar jag för mig och beger mig in under täcket. gonatt!


Kommentarer
Postat av: Lindur

Vad tror du om det där rummet du knappt är in i?? ;)

2008-09-19 @ 16:59:33
URL: http://metrobloggen.se/lindur
Postat av: örschi.

haha, häärlig bild där ;)

och de där med att jag skulle vara en ängel, du hade gjort samma för mig ^^

2008-09-20 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0