första gången..

utbildningen tog längre tid än vad de var tänkt, vi satt där inne fram till halv 16:30 i stort sett. tungt! men gud va jag älskar opto o alla dess funktioner. de kommer verkligen att underlätta för oss nu då deras nya uppdatering drar igång.

hur som haver, idag bestämde jag mig för att vara duktig. jag for förbi mina föräldrar och sa hej! hade inte träffat dom på två dagar så de var väl på tiden. pappa hade köpt nya mattor till min bil också, tack för dom! man måste ju ha gummimattor på vintern, annars kan de bli lite fel. sen for jag hem till mig och lagade mat, så nu har jag till o med matlåda till imorgon! se så bra, jag kan bara jag vill. satte mig i soffan och började fundera på vad man skulle göra, jag insåg att de inte fanns allt för mycket o välja på så strax baki 20:00 gick jag och ut och promenerade. fick sällskap av fonzie också så jag kunde känna mig väldigt trygg i höstmörkret. vi hamnade rätt snabbt på brasserietparkeringen där jag träffade några bilburna människor som var väldans förvånade över att se mig utan TKGn.. men de var trevligt! de var inte så kallt ute (till en början) och de var framförallt skönt att röra på sig. simon var snäll som promenerade en bit med mig också, eller ja.. han promenerade väl nästan hela vägen hem till mig. till preem rättare sagt. ett stort tack till dig! tro de eller ej, men de var första gången simon gick över banken, en stor dag i världshistorien.

  

jokka och kona      kona, simon och henke    fonzie glassa på grus  
  
favorit fonzie     henke med hund     simon med hund


gick förbi malin och sa hej påvägen hem!

och fonzie låg så fint och väntade


nu är jag hemma och har precis bytt om och tvättat av mig masken. dödligt vapen 3 går på 5an nu ser jag, men jag orkar nog inte kolla på den. min säng ropar på mig och de är väl på tiden att man går ochsluter ögonen nu, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0