en fredagkväll på stan

Efter att jag hade tryckt i min goda taco-paj, så bestämde jag mig för att ljuta av ett skönt varmt bad i mitt hjärt-dekorerade badkar. när jag ligger där och plaskar och har precis kletat in håret i schampo, så plingar de på dörren! bra tajming. drog snabbt på mig en handdukoch rusade ut i hallen, då var de julia och jens som kom på besök. jag bjöd jens på paj och alkohol och sen runt 22-23 for vi ut med UBPn, jag fick agera chaffis medans jens och ante förtärde alkoholhaltiga drycker. julia var inte allt för pigg och glad, men hon hängde med hela kvällen ändå. och om man åter igen, precis som alla andra helger, bortser från alla bravader, så var de en lyckad kväll.


ante och jens på grus


parkerade på smedjegatan för att se kampen mellan marijuanabrallan vs. gatufolk

de var en grabb som knallade runt och nitade flera stycken på smedjegatan. de såg rätt lustigt ut eftersom killen i fråga endast behövde slå ett slag för att golva dom. berodde de på att han var stark? eller hoppade han på folk som inte ville slåss? vad vet jag. men jag vet i alla fall att de var fler än vi som fann detta intressant eftersom alla parkerade i bussfilen. lite senare på kvällen fick vi reda på att han bar kniv. va är de med dagens ungdommar? och vart är våran fina och idylliska stad påväg?  

  
- ante såg stilig ut i mitt diadem.
- en misslyckad bild. men den blev rätt frään.
- jens hängde ut och räknade hjulvarven, jag  bromsade lite lätt, jens ramlade ut på marken och ante var inte sen med att flyga på honom.



julia fick hålla hårt i jens påvägen hem

efter en lång kväll/natt var de dags för alla att säga tack o hej. här traskar jens och julia hem hand i hand. ibland är de tur att man bor granne med sin bror, då slipper man köra runt halva stan då folk ska hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0