jag överlevde

gårdagen var helt okej! slutade dock inte som jag hade tänkt mig, men vafan.. sånt händer. hann vara på båda festerna i alla fall, duktig jobbat. träffade en massa folk och vi hade jättetrevligt tillsammans. fick 2 nya kunder som ville klippa sig också, heidi och mika. och nu i veckan ska jag försöka hinna frisera henke också, han vill bli av med hitler frillan. 

nä vet nån va, nu är jag så trött så jag håller på att stupa. har sovit typ 2 timmar inatt så jag är inte världens piggaste tjej för tillfället. lite sömn på de här och allt skulle bli bra igen. men vågar man sova nu? då sover jag väl bort hela dagen o så kan jag inte somna inatt... hmm.. men jag lär nog decka snart hur jag än gör.

tönt, du kan inte undvika mig i all evighet! dålig planering, du borde ha tänkt på att vi har många gemensamma vänner innan du började ställa till de. varför kan du inte försöka agera som en vuxen människa och inte bete dig som en tjurig 4 åring.


tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0