jag ska lära honom allt jag kan

imorgon får vi en praktikant på jobbet och de blev jag som fick den stora äran till att bli hans handledare..vet inte riktigt om jag är så överlycklig pga de, jag är nog inte den mest pedagodiska människan i byggnaden. men jag ska göra de bästa av situationen och lära honom att jag kan! han är ju trots allt en handelselev, precis som jag var en gång i tiden. han gör samma praktik som jag hade på den tiden. han ska vara hos oss 2 dagar i veckan nu resten av året, fram tills han tar studenten. jag undrar hur han är?! och framför allt.. vem de är?

jag måste komma i tid till jobbet imorgon, vilket händer väldigt sällan. jag älskar att ligga i sängen o dra mig på morgonen, de är tur att vi har flextid! men hur som helst, jag kanske borde föregå med gott exempel.

därför ska jag nu ta o hoppa i säng innan de blir alldeles för sent.
godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0